2014. július 2., szerda

~.Three.~

~.Three.~

Reggel iszonyatosan kényelmetlen pózban keltem fel-nem is csoda, a nappaliban aludtunk el. Csodálkozva nézek végig a társaságon, ugyanis mindenki tök nyugodtan alszik. Akkor lehet hogy az éjszaka nem változtam át?Ezek szerint biztos. De akkor mikor változok át ha nem hajnalban? Nem tudom. Csak akkor ha ideges vagy felhúznak? Lehet.
Magam sem tudom hogyan történhetett az első átváltozásom..talán akkor amikor a szomszéd néninek az unokájával játszottam. És akkor változtam át először. De biztosan nem úgy néztem ki mint most. Az ezer százalék . A színem az más volt..lehet azért mert boldogabb voltam mint most, vagy az előtt?..
Óvatosan leraktam magamról a mellettem ülők kezeit- és esetleg lábait majd felálltam és elmentem fürdeni mivel ugyebár tegnap jutott rá idő.
Megfogtam egy rózsaszín színű törölközőt (az jutott a kezembe, nem variálok), egy fésűt és indultam is a fürdőszobába. Bent egy közepes méretű márványkád helyezkedett el szépen, a tükör és a cuccaim mellett amit már réges-rég le tettem. Egy fogmosópohár is volt az Én nevemmel címezve ami furcsa volt ugyan de melegség töltötte be a szívemet hogy már most is gondolnak rám.
Megengedtem a vizet, nem tele de azért mégis sokat hogy megtudjak benne fürdeni. Amíg a víz szépen csorgott a kádba magamra zártam az ajtót. Szépen levettem a ruháimat és bedobtam a szennyestartóba. Elzártam a meleg vizet, és szépen lassan belemásztam. A meleg víz nagyon jól esett a kiszáradt bőrömnek ( az árvaházban csak hideg víz volt és csak zuhanyozni lehetett) úgy gondoltam hogy ezért amíg ki nem hűl a víz addig benne ülök.
Nem tudom miért ilyen kedvesek velem a srácok és az unokatestvéreim akik mostantól a mostoha tesóim is. Azt tudom hogy Johanna és a férje miért szeret engem de őket nem értem. Tán ők is tudnák? Nem hinném hogy akkor kedvesek lennének velem hanem akkor inkább ellenségesek lennének..nem de bár?
Egy idő után kopogtattak az ajtón, s én kikászkálódtam a már hidegecske vízből amiben eddig tengettem az időmet.
Újra egy koppanás. Ezúttal válaszoltam is egy ,,5 perc"-et majd megtörölgettem magamat a behozott rózsaszín színű törölközővel. Felvettem a fehérneműimet és rá egy egyszínű fehér trikót vettem fel és egy sima sárga színű tapadós cicanacit.
Kinyitottam az ajtót és a cuccommal együtt léptem volna ha nem állja el az utamat az itt várakozó srác- alias Liam.
-Bocs,most már mehetsz-mondtam és elsuhantam a mellette lévő kis lyukon. Olyan kicsi volt hogy kezünk összeért és ezért egy kis jóleső bizsergés szaladt át a kézfejemen. Egy pillanatra összeakadt tekintetünk, de én gyorsan más felé kezdtem nézni majd elindultam a szobám felé.
Nagyot sóhajtottam amikor beértem a gyönyörű színekben úszó szobám ajtaján, mert az előbbi dolog szerintem (már amennyire csak lehet) ciki volt. Nagyon is ciki..
Lepakoltam a cuccaimat,és bedőltem az ágyamon elhelyezkedő sok-sok díszpárnára. Beszippantottam azt a kellemes mosópor illatot ami jelenleg fahéj-és vagy narancs volt.
Tök nyugodtan feküdtem az ágyamon amikor Louis ordibálva befutott a szobámba majd egyenesen rám ugrott-aki őszintén nem volt olyan könnyű mint például egy párna.
-Louis...kelj..le..rólam..-nyöszörögtem mert mást nem tudtam csinálni a rám nehezedő súly miatt.
-Ja..bocs.-mondta majd lekelt rólam-..azt hittem hogy itt van Liam. Nem láttad?
-De láttam, utoljára a fürdőben-mondtam s ő erre egy ,,Köszike" kíséretében el is tűnt.
Nem tudom minek kereste őt ennyire de biztosan történt valami amiről szerintem csak Én nem tudok. Vagy nem is tudom mi üthetett a Tomlinson srácba..szimplán csak hülye? Vagy elkapta az 5 perc? Nem tudom..
Sok mindent nem tudok. Például azt sem tudom pontosan hogy mi vagyok. Egyre furcsább leszek ami megijeszt, és már csak az kéne hogy Ők is megtudják azt ki is lakozik bennem. VAgy esetleg mi lakozik bennem? Na látod ezt sem tudom.
Bárcsak tudnám mi vagyok..akkor az is segítene valamit ebben a szituban. Mert akkor legalább utána nézhetnék ennek a dolognak. De ezt sem tudom..a fenébe is már...
A hasam egy nagy korgással jelezte hogy idő van enni menni. Felkeltem majd utamat a konyha felé terveztem. Benyitottam az ajtón és vajon mit látnak szemeim? Egy démon szerű ember Zayn személyében..
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
 Sziasztok! Tudom rengeteget késtem és még a rész is rövid lett. Táborban oltam nemértem rá, és még a blog desingjét is meg kellett csinálnom-ami kész is lett. Köszönöm a még 2 feliratkozónak és a több mint 200 megjelenítésnek! 
Üdv.: Blaire P. ♥ 

2 megjegyzés:

  1. aztaaa *--* tetszik eddig nagyon a blogod. nem sablon story és izgalmas vàrom a kövi részt DE GYORSAN!! :) :D

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon köszönöm és nagyon örülök hogy tetszik a blogom :) Holnapra várható a rész :) Addig remélem kibírod :*
    Üdv.: Blaire P. (Aki most tiszta HAPPY mert te vagy az első kommentelője *o*) ♥

    VálaszTörlés