2014. július 22., kedd

~.Six.~

~.Six.~
~.Liam Payne Szemszögéből.~


Részlet az előző rész tartalmából immáron Liam Payne szemszögéből:
,,-Liam.Most.Gyere.Harry..-mondta tőszavakban Louis a mondatot.
-Úristen megyek!-mondtam majd felpattantam és amennyire csak tudtam olyan gyorsan szaladtam be Louis után a házukba"
Harry kritikus állapota egyáltalán nem jó. Mostanában a teljes átváltozás jelei megjelentek rajta. Az érzése egyre jobban fog majd hatni egy-két napig minden emberre. De kizárólag csakis emberre. Az Érző Démonok hatosára másképpen hat ez a dolog..érdekes lesz megint.
Minden fiúval végig játszottam már ezt a cuccot. Én voltam aki elsőnek átváltozott közülük. Tudtam hogy mi lesz akkoriban a sorsom. És így jelentkeztem az X-Faktorba. Csak a sors akarta úgy hogy a többi Érző démonnal legyek együtt. Minden ember Simon döntésének nyilvánítja ki. Pedig csak a démonok sugalták neki hogy ezt kell tennie..
Leültünk egy körbe-és például én nagyon izgultam hogy Azy nem veszi majd észre-és megfogtuk egymás kezét. Harrynek nagyon nehezére esett de tudta hogy oda kell mennünk a tanácshoz. Az Ő érdekében tesszük mindezt..
Elmormoltam a már jól ismert mondatot ami csak annyit takart hogy menjünk el a Démon Központba. Talán ott tudnak segíteni Harryn.
Sikerült.
Mint mindig most is sikeresen jutottunk oda -azaz az ottani házunkhoz.Kényelmes kis kuckó volt, annak ellenére hogy nem járunk itt sokat..
Kiléptünk a fakeretes ajtón be a nagy Démon tömegbe. Felismert minket mindenki így mosolyogva köszöntöttek minket. Egy intéssel leráztuk Őket ami persze nem tetszett nekik mert itt az sértő. De most a itt kit érdekel?
Fogtunk gyorsan egy Daxi-t (Démonul a taxi) majd bepattantunk. Lediktálta Zayn a tanács helyét és a Daxi vezetője - olyan furcsa a neve - gázt adott és elindultunk a megadott helyre.
Harry egész úton csak szenvedett. És igen tudtuk hogy mit él át. Mi nekünk is pontosan ugyan ez volt. Vagyis ez inkább bonyolult..
Az út közben Azyn járt az eszem. Biztos nagyon aggódik hogy csak úgy eltűntünk mint a kámfor.Féltem őt tőlünk. Hisz' még is csak mások vagyunk mint Ő. Hiszen csak egy ember. Nem tudom hogy fog az rá majd hatni amikor Harry átváltozik teljesen. Uhh..
Eközben biztonságban odaértünk-a Daxi sofőrje több mint 200km/h-val hajtott. Csodálom hogy nem mentünk neki semminek vagy esetleg senkinek. Habár ki tudja?!
Megfogtam mind a négy srácot és kilöktem őket a járműből. Tudom nem volt szép de most minek üljünk még itt és lessünk ki a fejünkből?!
Csöngettünk. Semmi válasz. Újabb csengetések. Újra semmi válasz.. Immáron kopogás. A fa ajtó hangos nagy nyikorgása. Végre kinyissák már azt a megszentségteleníthetetlen ajtót!
-Üdvözöllek titeket srácok!-mondta a Fő Démon miközben a kezével arra utalgatott hogy foglaljunk helyet-Mi járatban vagytok erre?-tett fel egy kérdést amire Niall azonnal választ is adott:
-Harrynél egyre gyakoribbak az átváltozás jelei. De egy kicsivel durvábbak a jelei. Otthon is összeomlott. Miért?
Elfordult a Fő Démon - alias Jason Klimbert - a tanácsadóival és a(z) segítőivel. Nem tudtuk ezt mire vélni. Lehet hogy Harry a hatodik démon és nincs nekünk meg az 5.-dik? Úristen az milyen lenne már..
-Azt hiszem meg is van miért..-kezdett bele de sürgettük hogy térjen a lényegre mert ez a hablaty senkit sem érdekel-Harry valószínűleg..
~.Azalea Smidt.~

Gondolataim a srácok körül járhattam de nem csak nekem immáron Lottie-nak is. Előbb hazaért mint Fizzy. Fizz csak később jött meg így már hárman aggódtunk értük.
-Vajon hol lehetnek ennyi ideig? Csak nem oda mentek Felicité..!-idegeskedett Lottie miközben úgy próbált beszélni hogy Én ne értsem. Pedig értettem de mindegy. Nekik még nem szabad tudniuk hogy Én is tudom. Nem még nem.
-Lányok miről beszéltek?-szóltam Én is bele a dolgukba. Összenéztek majd Lotts megrázta a fejét Fizz-nek hogy nem. Nem mondhatja el.
-Nem lehet. Sajnáljuk Azy.
Beletörődtem. Tudom hogy azt hiszik hogy nem tudom..igen érthetően el tudok én mindent magyarázni. Hát persze.
Elköszöntem a csajoktól és jó éjszakát kívántam nekik. Álmos voltam már. Nagyon nagyon álmos. Kikészített a mai nap.
Fürdés közben azon gondolkoztam hogy vajon jó lenne-e elmondani nekik hogy Én is ki vagyok. Elvégre testvérek és barátok között nincsen titok nem de bár?
Félek. félek attól hogy milyen reakciót vált ki belőlük az hogy mi vagyok. Igez Ők is olyanok mint Én csak..csak nem tudom. Ők mégis másabbak mint Én. 
De hogy több érzést tudok kezelni az hihetetlen. Eddig mindig csak egy érzésnél váltottam alakot. Ezek szerint lehetek olyan mint például Louis is. Boldog és persze vidám. Ezt hangsúlyozta pusztán csak a jelenléte. Mindenkinél.
Vagy olyan is lehetek mint Liam. Szerelmes és barátságos. De ez biztosan lehetetlen. Még hogy Én szerelmes valakibe is? Menjetek már. Az nem az Én reszortom. Azt hiszem..
Zaynből is van bennem nem? Akkor lehetek erős és bátor is! De sosem voltam az. Sosem leszek az.
Harryt és Niallt sajnos nem tudom mik. Csak sejtem.
Lassan kiténferegtem a meleg vízből. Megtöröltem magamat és felöltöztem a fehér-rózsaszín pizsimbe. Kinyitottam az ajtót majd résnyire nyitva hagytam, hogy tudják nincsen bent senki sem.
Bementem a hálószobámba majd lepakoltam a cuccaim. Megnéztem az időt. Elég késő volt már.
11:11
(Este)
Azt kívánom bárcsak..bárcsak ne esne semmi baja egyik srácnak sem!
 ~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~. ~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
Sziasztok!
Sajnálom hogy ilyen későn hoztam a részt* és szerintem még csak unalmas is lett.  A következő résztől lesznek igazándiból izgalmas részek. Megtudjátok hogy mi Harry meg máég sok mást is. Előre szólok nem lesz hosszú a story de rövid sem. Minimum 20  maximum 30 rész lesz. De kitudja még ☺
U.i.:2 nap múlva újra rész ☺
U.i.2.: Ja és új desinget csináltam :9 Már a szereplők készem vannak, van curzor és zene :) Chat az eddig is volt :D
*Olaszországban nyaraltam és az előtt táborban voltam 1 hétig. Amikor vége lett a tábornak aznap este (00:00) indultunk Olaszba akkor még ismeretlen társainkkal ☺ Még 1000x bocsi :3
Üdv.:Blaire P. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése