2014. július 7., hétfő

~.Four.~

~.Four.~

Zayn ott ült egy széken háttal nekem. Szerintem nem vett észre. Vagy..de?
-Jajj Liam olyan jó hogy végre itt vagy! Nem bírom tovább ebben a bőrben! Utálok ez az izé lenni!-morogta lelkesen, majd cselekedett. Felállt majd megfordult és egy amolyan , Te meg mit keresel itt?" tekintettel nézett felém. Nem szólaltam meg-Azalea ez nem az aminek látszik..
-Miért ez minek látszik Zayn? Mi vagy te..?-kérdeztem tőle, majd csípőre tett kezekkel vártam a válaszát. Ebből nem jön ki jól..
És akkor nyitódott mögöttem az ajtó és belépett rajta Liam Louissal karöltve. Kezükben sok-sok könyv és ismeretlen tárgy amit azonnal elejtettek amint megláttam engem. Mit keresnek ők itt ezzel a sok cuccal? Minek ez nekik?
-Azalea te mit keresel itt?-kért számon a ,,féltestvérem"-Zayn hogy hagyhattad hogy bejöjjön?!-ordított a barátjával.
-Mi.Ez.Az.Egész?-kérdeztem szótagolva a három sráctól.
Egyenlőre nem kaptam tőlük választ. Egyenlőre. De meg kell tudnom hogy mi Zayn és nekik mi közük van Zaynhez. És mi van akkor hogyha azokban a könyvekben az is benne hogy én mi akarok lenn amikor átváltozok? Meg kell tudnom mindent amit csak lehet!
-Változtasd vissza Liam, és utána gyertek fel utánunk Azy szobájába!Oké?-a két srác bólintott így Louis megfogta a kezemet és felrángatott a szobámba. Mibe kevertem bele magamat?
Leültetett az ágyra és a tarkóját kezdte el vakargatni-gondolom nem tudta hogy mit mondjon erről az egész herce-hurcáról. Én sem tudtam volna semmit mondani a helyében de azért beszélhetne már!
Feállt, lehunyta szemeit és úgy maradt körülbelül addig amíg Zayn és Liam fel nem jött. Gondolom ők tudták mire készül Louis-de én viszont nem.
Egyszer csak hirtelen egy nagy fehér fényt láttam meg-utána pedig Louis eltűnt mint a kámfor. Hitetlenkedve néztem körül, Louis a hátam mögött találtam meg egy démonként. Nem..nem lehet hogy Ő is az.
-Te..is..az a micsoda vagy mint Zayn. Igaz?-kérdeztem majd felálltam és hátrálni kezdtem. De nekimentem valakinek mert az ajtó még tudom nagyon messze volt. Démon érzések-pff..
-Igen de nem csak Ők ketten azok-súgta a fülembe gondolom Liam. Nem tudom hogy most ezt rám értette vagy magára...ahj..
-Ki?-fordultam meg , s Liam mellkasába ütköztem aki egy vigyort villantott rám. Undorodva tekintettem fel arcára-ő is démon. Jézusom..
Mind a hárman démonok. De nem hiszem hogy teljesen olyanok mint Én. Én teljesen máshogy nézek mint Ők hárman.De Ők sem hasonlítanak. Egyáltalán nem. Louis fején a haja alatt egy mosolygós smiley helyezkedett el. Zaynnek egy kicsi x és Liamnek pedig egy szív. De színük is más-más volt. Louis sárga és naracssárga színekben pompázott, Zayn feketében és szürkében míg Liam pirosban és rózsaszínben. Furcsa..nagyon furcsa.
-Démonok vagyunk. Érző démonok. Egy-egy érzést jelentünk a világon. Mindegyikből csupán egy darab van. 5 érzés és 6 ember. Egy mindet összefoglalja.Ha valamelyik érzés meghal a a világon akkor az az érzés is meghal vele együtt. Épp ezért van a 6. ember aki mindig tovább adja valakiknek az erőt..ez nagyon bonyolult dolog-mesélte Zayn a történetüket. Akkor még van 3 az egyik viszont én vagyok, ki a másik 2?
Odamentem Liamhez jól alaposan megnéztem. Karján nem voltak csont mintázatok hanem halovány rózsaszín és piros csíkok. Orrán szívecske helyezkedett el ami cukivá tette kinézetét. Két szemén szintén ott volt a szív csak rózsaszín nem mint az orrán ami piros volt. Szemében -már amennyi látszott belőle- két arany színű gyűrű csillogott. Bőre színe halovány pink volt. Ruházata Végtelenül színes volt- de leginkább megint a pink a piros és most hozzádobódott a lila is.
Zaynen bőrszíne maradt ugyanolyan, orrán és szemein egy -egy fekete csillag volt. Karján végigfutott egy kígyó. Meg kellett volna ijednem? Lehet. De egyáltalán nem féltem tőle..lehet azért mert Ő is csak egy jó érzés?
Nos és Louis. Vidám színek tömkelege sorakozott bőrszínén. Gondolom én- a boldogság és a szeretet érzésének démonja lehet Ő. Orrán mosolygós piros színű smile díszelgett míg karján-furcsa módon- nem volt semmi különleges cucc. Öltözéke-nem is tudom kifejezni magam milyen- nagyon érdekes volt. Lehetetlen körbeírni..
-Miért nem hasonlítotok?-kérdeztem egy kissé megszeppenve,halkan.
-Mert különböző érzések azért drága Azy-mondta kedvesen s bájosan Liam-Én például a barátság és a szerelem érző démonja vagyok. Louis a vidámság és a boldogság képviselője. Zayn pedig az erő és a bátorság érzésének hordozója, így érthető?-magyarázta el mindent végig lassan mosolyogva.
-Persze. De ki a másik három?-Az egyik Én vagyok az de akkor is-ismeritek?
-Igen ismerjük. A másik kettő Niall és Harry..-szemem a normálisnál 3x-ra nőtt és úgy fojtatta-a harmadikat nem ismerjük. Ő valószínűleg tudja hogy mi vagyunk azok de minem tudjuk hogy Ő az e. Nem táplálhat irántunk érzéseket,s mi se iránta így mi nem is igazán keressük a csajt-magyarázta merev tekintettel Louis-Tudod miért vagyunk sztárok?-kérdezte.
-Nem-válaszoltam teljesen egyértelműen.
-Azért mert nekünk démonoknak jó kisugárzásunk van. Ezért jó tulajdonságokkal vagyunk megáldva. Tudod kik voltak az elődeink?-kérdezte ezúttal Zayn aki egész csöndben volt ezidáig. Fejemet rázva nemet intettem s fojtatta-A The Pussycat Dolls. Feladták, nem volt erejük ezt fojtatni. ezért vagyunk mi itt..amúgy nem mi jöttünk volna. De megérte, mert különlegesebbek vagyunk mint bárki más. Érted Azy?-csak megértően bólogattam Zayn mondandójára. Nem tudhatják meg hogy Én vagyok a hatodik Érző démon. Most még biztosan nem szabadna..
-És miért nem keresitek meg hatodik tagot? Miért nem érezhettek iránta semmit..?
-Nos Azy egy hosszú bonyolult és érdekes story..
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.
Sziasztok!
Sajnálom hogy ilyen későn hoztam a részt. Köszönöm a tekintéseket és a megjegyzést ^^ Nagyon örültem neki :D
És mostantól 2 naponta lesznek a részek. Ha kések előre szólni fogok mert most sűrű programom van. 
U.i.: Ha itt jártál hagyj magad után egy nyomot. Egy pipa is sokat jelentene nekem :)
Üdv.: Blaire P. ♥

2 megjegyzés:

  1. Eszméletlen jó, nagyon megfogott a történet, gratulálok!!! :) Várom a kövi részt. :) És csak egy kérdésem lenne, hogy akkor ők most egy banda....1D???? :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy tetszik :) Igen ők egy banda,de eutvmajd kifejtem még a kövi résznél :)
    Üdv.: Blaire P. <3:$

    VálaszTörlés